donderdag 22 januari 2009

Verjaardagskaartje



Dit is een verjaardagskaartje dat ik maakte met een nieuwe "Gelukkige verjaardag" -stempel. Je kan het niet zo goed zien, maar hij staat op het groene rondje. De kleuren die ik hier gecombineerd heb vond ik op deze site (met dank aan Evi'tje natuurlijk :p). Je kan daar zien welke kleuren goed te combineren vallen. Ik heb op "Surprise me" geklikt en heb dan geprobeerd de kleuren die verschenen te gebruiken.

Voor alle duidelijkheid: het kaartje begint met het bruine papier, het wit dat je ziet is de scanner achtergrond (wou het strikje er volledig op :p).


This is a birthdaycard I made with my new "Happy birthday"-stamp. You can't see it very well, it's on the green round. I've found the colours I've combined here (thanks to Evi ofcourse :p). You can see which colours are good to combine. I clicked on "Surpise me" and tried to use the appearing colours.

To be clear: the card starts from the brown paper, the white background you see is the scanner (I wanted my ribbon completely on my picture :p).

0 reacties:

Een reactie posten

Winner

Winner
12/12/'12