zaterdag 10 oktober 2009

Male Birthdaycards!

De moeilijkste opgave die er is: verjaardagskaarten voor mannen/jongens. Deze keer had ik er 2 vlak achter elkaar: mijn grootvader en mijn beste vriend. 1,2, 3.. Start!

Voor mijn grootvader zocht ik eerst neutraal patroonpapier uit en werkte van daaruit met passende kleuren. Dit gecombineerd met een eenvoudige schets gaf een mooi resultaat!

The hardest thing to do: birthdaycards for men/boys. This time I had two in a row: my grandfather and my best friend. Ready? Set! Go!

For my grandfather I first took some simple patternpaper and worked with some matching colors. In combination with a rather easy sketch, this card is very nice!



Ok, 1 klaar en nog 1 te gaan. Ik gebruikte eigenlijk dezelfde werkwijze voor de andere kaart, al mocht het toch niet met hetzelfde papier enz. zijn. Voor een beste vriend mag het ook al wat leuker dan voor je grootvader. Ook hier vond ik het eindresultaat best te pruimen.

Ok, one down and one to go. I basically used the same idea for this card, although I wanted to make it a little more joyfully for my best friend. I like this card a lot!

0 reacties:

Een reactie posten

Winner

Winner
12/12/'12