dinsdag 23 oktober 2012

Prettige feestdagen

Zoals gezegd weer volop aan de slag gegaan met kerstkaarten. Mijn inspiratie komt vaak van andere blogs, dus bij deze bedankt aan alle medescrappers met hun fantastiche ideetjes!!!

Onderstaande kaart maakte ik met een restje van mijn knutselnamiddag: wat lint erbij, een sneeuwvlokje met een knoop, wat scrappersfloss en klaar! Snel maar leuk.

Ben nu nog aan het werk aan een ander probeerseltje (Ik zag het ontwerp al bij Evi en Chantal verschijnen) dus dat zullen jullie binnenkort ook nog zien.

En oh ja: voor de eerste keer krijgen jullie een blik van mijn werkterrein. Voor een structuur/ordefreak als ik is dit extreem chaotisch hoor!

groetjes

Liv




3 reacties:

corryskaart zei

hoi liv
leuk dat je weer aan de slag bent gegaan met kerstkaarten maken,is erg leuk geworden en die fot vind ik wel meevallen hoor!zal maar geen foto van mijn hobbykamer plaatsen,dan gaan ze denken dat er wat is ontploft:-))
groetjes van corry

angeleef zei

Een eenvoudige kaart, maar oh zo leeeeuk! :)
Net als jou terug op de blog zien he. Leuk leuk leuk! Meer van dat!!
Ben benieuwd naar het kaartje!
xxx
Evi

Unknown zei

Hallo Liv, erg mooi kerstkaartje, simpel maar schattig. Groetjes Frea

Een reactie posten

Winner

Winner
12/12/'12