vrijdag 13 december 2013

Fijne feestdagen (deel 2)

Ik had nog nieuwe malletjes liggen van bij Inge (In't Woefke) en die moesten toch ook eens gebruikt worden.  Hieronder 2 kaartjes, in alternatieve kleurtjes, de groen-rode liggen ook nog klaar om verder afgewerkt te worden.

Binnenkort start ik met een klein projectje. Een vriendin van mij is zwanger en vroeg me om meter/peterkaartjes te maken en ik mag ook het geboortekaartje ontwerpen! Dat wordt een hele uitdaging, maar we gaan er voor!

groetjes


3 reacties:

martina's kaartjes zei

mooie resultaten ! mooie geslaagde kaartjes
grtjs,martina
x

angeleef zei

Leuk wat je met die tasjes gedaan hebt!
Wat een eer om daarvoor gevraagd te worden he! Maar jij gaat dat heel goed doen, hoor!
x

GerJanne zei

Ha Liv,
wat een lieve kaartje!!
GerJanne

Een reactie posten

Winner

Winner
12/12/'12