vrijdag 29 juni 2012

Bedankt voor de lift

Het schooljaar zit er weer op! Niet alleen de juffen worden in de bloemetjes gezet, ook andere mensen verdienen een bedankje. De moeder van mijn collega is zo vriendelijk om mij 3x per week mee te nemen tot aan school, wat mij niet alleen benzine, maar ook parkeergeld bespaart! Een dankuwelletje is dus wel op zijn plaats. Aangezien cadeautjes niet echt aanvaard werden, heb ik maar een kaart gemaakt. Even leuk om te geven!
Ik baseerde me op een sketch van DCL. Het papier komt uit een nieuw blokje van Boekenvoordeel, waar je bijpassende letters hebt ook. Twine, strik en splitpennen toegevoegd. "Voor de lift" met de hand geschreven. Afgewerkt met Stickles.
De moeder was er in elk geval heel blij mee, de kaart staat nu op haar bureau te pronken :)

groetjes


6 reacties:

Stampidoe@gmail.com zei

Hallo, Liv, je hebt een super leuke kaart gemaakt, helaas ben je voor DCL te laat met je inzending de sluitingstijd was 18.00 uur jammer de volgende keer beter, evengoed bedankt voor je mooie bijdrage

Christine zei

Zo'n kaartje is altijd een fijne attentie! Mooi gedaan!
Liefs
Christine

Unknown zei

Oh wat een leuke kaart Liv! Ja ook ik heb nu eindelijk vakantie! Heerlijk hoor, en ook eindelijk weer eens tijd bij iedereen langs te gaan. De laatste weken waren zo hectisch. Ga nu lekker genieten! Groetjes Frea

GerJanne zei

Hoi Liv,

dit is werkelijk een supermooie kaart!! De kleuren en de sketch. Een eigen invulling gegeven! Super!

GerJanne

martina's kaartjes zei

een leuk kaartje,
geniet van je vakantie
grtjs, martina

Het zonnetje in huis zei

Hallo Liv,

Och wat een schatje van een kaartje en wat lief van je.

Groetjes, Jaimie

Een reactie posten

Winner

Winner
12/12/'12