zondag 20 januari 2013

Goed voornemen

In augustus 2012 nam ik me voor om eens een inventaris te maken van alle stempels die ik had. Vaak ben ik me van sommigen niet meer bewust, dus dat zo wel erg handig zijn.
Zo gezegd, zo gedaan. Ik nam een klein atomaschriftje en begon dat te pimpen. De buitenkant konden jullie hier al zien.

Ik heb daar eindelijk nog eens aan verder gewerkt. Per merk/thema maak ik een voorpagina. Al mijn stempels heb ik 1 keer afgestempeld èn ik heb van (waar mogelijk) elk een ingekleurd voorbeeld van internet gehaald ter inspiratie. Ik schrijf er ook de officiële naam bij.

Vandaag stond de reeks van Whiff of Joy op het programma, mijn meest uitgebreide collectie tot hiertoe. Hieronder de foto's. Ik heb niet alle blz. gefotografeerd, ik wil jullie ook niet vervelen. Bedenk dat wat je hier ziet, je moet vermenigvuldigen met 6 om mijn totale aantal te weten. En dan moet ik nog aan Magnolia, Marianne Design, Action, e.d. beginnen. Ik heb dus nog werk voor de boeg! :)

Groetjes








6 reacties:

corryskaart zei

hoi liv
nou dat is zeker veel werk waar je aan begonnen bent:-)) en toevallig heb ik gister al mijn stempels in grote mappen gedaan zo dat ze overzichtelijk voor mij werden,haha
groetjes van corry

Anneke zei

Ziet er leuk uit Liv! En zo weet je perfect welke stempels je allemaal hebt :) Staat ook al zo lang op mijn lijstje om te doen, maar is er nog nooit van gekomen ... Groetjes Anneke

Riannerizanti.blogspot.nl zei

wauw dat is een werk maar wel leuk gedaan ,moet ik ook maar eens aan beginnen.
liefs Rianne

GerJanne zei

Zo, zeg, en wanner denk je klaar te zijn met alles?? ;-))
Je hebt er en heleboel zo te zien. Wel een goed idee! En ook grappig dat je een voorbeeld erbij doet!
De voorkant van het schriftje is heel mooi!! Ben al benieuwd naar de andere!!

GerJanne

hetty roolaart zei

dat is een erg handige tip wel heel veel werk
maar dan weet je wel wat je in huis heb ga er zeker ook aan beginnen. ik ben gelijk maar volger van je blog geworden kom vaker kijken of je zulke handige tips heb maar ook voor je werk ziet er super uit

Margo zei

Wat leuk en handig zeg !
Liefs
Margo

Een reactie posten

Winner

Winner
12/12/'12