maandag 11 februari 2013

Update!

Hey lieve medebloggers! Sorry dat ik zo weinig in blogland vertoef tegenwoordig, maar het is hier weer druk en stilzitten doe ik niet :) Ik lees regelmatig jullie blogs maar de tijd ontbreekt me om bij iedereen een reactie achter te laten. Snorrie!

Wat houd me dan zoal bezig? Wel ten eerste ben ik ontzettend verkouden, wat ervoor gezorgd heeft dat ik me de laatste 2 weken naar school moest slepen en steeds een halve apotheek in mijn handtas had zitten. Ik denk ook dat ik de volledige voorraad papieren zakdoeken heb opgedaan. Het was ook carnaval, vergaderingen her en der, dus 's avonds was het meestal *plof* in de zetel en proberen uit te zieken.

Verder heb ik in mijn goede momenten mijn stempelboek verder afgemaakt, maar enkel blaadjes met stempelafdrukken posten is nu ook niet zo interessant voor jullie :)

Vorige week naar een SU workshop geweest, die kaartjes verschijnen binnenkort en dit weekend zat ik (als verjaardagscadeau van mijn zus) in Disneyland (ik smijt er daarvan wat foto's bij).

En dan denk ik dat ik in grote lijnen rond ben met mijn update :)

Groetjes en tot snel!








3 reacties:

GerJanne zei

Beterschap!! En dat weekend Disney is natuurlijk helemaal super!!
ben benieuwd naar je kaartjes van SU!

GerJanne

corryskaart zei

hoi liv
nou nu maar gauw beter worden,zodat alles voor jou weer normaal gaat worden en ja disney is en blijft een sprookje je zal er zeker genoten hebben!
groetjes van corry

Anneke zei

Veel beterschap Liv! En heel erg leuke foto's van Disney! Ik ben in december ook geweest voor mijn verjaardag :) Super he! Groetjes Anneke

Een reactie posten

Winner

Winner
12/12/'12