zaterdag 9 juli 2011

Flower Franzy!

Sinds ik mijn nieuwe papiertjes heb, ben ik weer volledig geobsedeerd door het scrappen. Ik ben deze ochtend al sinds 11u bezig en heb tot nu 2 kaartjes gemaakt... Je merkt het, ik besteed er weer heel veel tijd aan :)

Het eerste kaartje zie je woensdag, met het kleurenkaartteam, dus nog even geduld :)

Het andere zie je hieronder. Ik vind mijn papier van Artemio (Jeuj, nu kan ik dat ook eens zeggen :p) ge-wel-dig!!!! Het donkerpaars papier is van kruidvat (Art Talent). Wat geprutst met bloemetjes en zelfgeknipte labels (dringend eens dies voor bestellen!) en afgewerkt met Stickles. Ik vind het zelf een heel geslaagd kaartje!





2 reacties:

Margo zei

Het is inderdaad een heel geslaagd kaartje Liv en die zelfgemaakte labels zijn toppie hoor !
Als je grrag wat labels wil, wil ik er graag enkele voor je uitstansen en punchen en je opsturen !
Je mag me altijd een mailtje sturen : margo_laeremans@hotmail.com
Liefs
Margo

angeleef zei

Ooooh helemaal super! Fijn dat ik je inspiratie heb doen krijgen met kaarten zonder afdruk hihi maar die van jou vind ik ook geweldig hoor! (meest onsamenhangende tekst ooit door mij geschreven, maar jij begrijpt me wel ;))
Groetjes
** Evi **

Een reactie posten

Winner

Winner
12/12/'12