donderdag 18 augustus 2011

Happy birthday buddy!

Niet alleen een housewarming maar ook nog eens een verjaardag bij mijn beste vriend. Mannenkaarten blijven het moeilijkst om te maken, dus kocht ik op de Kaartendagen maar een stempel die ideaal is voor een mannenkaart. Juist ja, toen ik thuis kwam zag ik dat de afdruk een vrouw is. Nu ja, makkelijk op te lossen, je veegt hier en daar wat inkt weg en tadaa: je hebt een man. Hihi. Dat heb ik dus gedaan en ik vind het eigenlijk heel goed gelukt. Inkleuren deed ik met Twinklings... wat dacht je anders :)



4 reacties:

Margo zei

He wat goed gevonden Liv !
Je hebt er een heel tof kaartje mee gemaakt !
Liefs
Margo

Anneke zei

Hoi Liv, leuk zo om je stempeltje aan te passen :) Heel goed gelukt!! En inderdaad die kaarten blijven toch het moeilijkste he!
Groetjes Anneke

GerJanne zei

Ha Liv,

ik moest echt even grinniken om je zin waarin staat dat je wat inkt wegveegt en dat je dan een man hebt....superoplossing!! En het is waar, want ik zie een man (op leeftijd).
Hij is erg leuk geworden!
Groetjes,

GerJanne

angeleef zei

Hey Liv!

En toch dacht ik ook dat dat een oud ventje was zenne! :D
In ieder geval héél geslaagd uw 'transformatie', kunnen die transgenders wat van leren haha :D
Kizz
moi

Een reactie posten

Winner

Winner
12/12/'12