donderdag 18 augustus 2011

Off to Madeira

Jaja, je leest het goed, ik pak mijn biezen en vertrek morgenmiddag naar Madeira. Het is wel maar voor een weekje, maar alles is beter dan hier in het regenachtige Belgenlandje blijven! Het wordt een tripje met de zus, dus dat kan niet slecht zijn.

Jammer maar helaas heeft ze mij wel verboden om iets van knutselgerief mee te nemen, zelfs mijn Twinklings moet ik thuislaten! :( , maar ja, kans is groot dat ik anders toch maar hele avonden zit te kleuren :)

Dus lieve medebloggertjes, de komende week geen nieuws van mij, maar als ik terug kom laat ik jullie zeker even meegenieten van mijn reisje. Dan staat ook weer het nieuwe schooljaar dicht bij de deur, dus zal het weer een pakje drukker worden. Maar dus eerst: relaxen!!!!

Groetjes en ik duim nog steeds voor beter weer hier!

3 reacties:

GerJanne zei

Hey Liv,

heel veel plezier op Madeira! Wat een goed idee om daar de zon te zoeken. Neem wat zonnestralen mee deze kant op!
Geniet ervan!!

GerJanne

Margo zei

Geniet er maar lekker van Liv !

Anneke zei

Geniet ervan Liv!
En breng de zon misschien mee? :)
Groetjes anneke

Een reactie posten

Winner

Winner
12/12/'12