zondag 14 augustus 2011

Happy Birthday!

Gisteren 3 kaartjes gemaakt, maar 2 ervan zijn gepland voor de komende dagen :)

Dit kaartje is voor een jarige vriendin.Wat restjes Artemiopapier genomen. Ik gebruikte mijn nieuwe Magnolia, die echt heel leuk te kleuren is. Kleuren deed ik natuurlijk met mijn Twinklings :) Wat afwerken met lint (50 cent in Blokker! In verschillende kleuren en breedtes!), eyelets en Stickles.

Mijn grootmoeder was gisteren op bezoek en heeft een tijd op mij staan kijken. Ze kon het toch niet laten om mij uit te horen over Clearstamps ("Hoe werkt dat?"), mij ponsen te laten demonstreren ("Das ook wel tof hé!") en mijn stickerdoos helemaal door te snuffelen. Het is altijd leuk om iemand enthousiast in de familie te hebben :D



3 reacties:

Anneke zei

Hoi Liv, dit is een prachtig kaartje!
En heel mooi gekleurd :)
Groetjes Anneke

angeleef zei

Oh maar deze is ook wel mooi! En je twinklings passen perfect bij het papier!
Groetjes
** Evi **

GerJanne zei

Hoi Liv,

wat een mooie kleuren bij elkaar! En wat leuk dat je grootmoeder zo geïnteresseerd is in wat je doet. Had ze geen zin om ook even mee te doen?
Die dingetjes die aan de bloem hangen, wat is dat?? Ziet er zo leuk uit.

Groetjes,

GerJanne

Een reactie posten

Winner

Winner
12/12/'12