donderdag 12 april 2012

Congratulations

De volgende blog die ik bezocht was die van Corry. Ik zag dat ze onlangs veel paars gebruikte om doosjes te pimpen. Helemaal top!!!! Bovendien had ze ergens een omakaart met een superleuke schets. Wat heb ik dan gemaakt? Een paarse omakaart met dezelfde schets :)

Het afdrukje weer ingekleurd met Twinklings, nestabilitie uitgesneden met Cuttlebug en papier van Action. Afgewerkt met Stickles, vlindertjes (restjes uit de snijmal van WOJ ) en eyelets. Alles paars, paars, paars, paars! :)

De volgende blog is die van Anneke. Daar zullen ook mooie dingen te zien zijn!

Tot snel


3 reacties:

angeleef zei

Leuk hoor, Liv! Die kleurtjes passen ook echt helemaal geweldig bij elkaar! Ik vind het wel leuk dat lintje ertussen. En die bomma blijft echt geweldig, ze! Straks denkt Corry nog iets verkeerd, dat ge haar als voorbeeld hebt genomen ;)
Tot vanavond!
Ikke

corryskaart zei

hoi liv
wat een schattige en vrolijke kaart! en nee evi ben altijd wel vrolijk en kan overal om lachen want dit soort digi's gebruik ik zelf ook veel omdat ik ze zo leuk vind:-))
groetjes van corry

GerJanne zei

Hoi Liv,

wat een leuk idee van je om de verschillende blogs af te struinen naar ideeen. Deze kaart is heel erg leuk!! Die afbeeldingen, zijn zo tof!!
Groetjes,

GerJanne

Een reactie posten

Winner

Winner
12/12/'12