vrijdag 20 april 2012

To ... From ...

Even een kaartje niet geïnspireerd op een blog. Wat restjes gebruikt die ik nog had liggen (zo geraak ik daar ook eens vanaf). 

De Magnolia ingekleurd met Twinklings, maar ik vind haar niet goed. het was een afdrukje dat ik gekregen heb (ik vermoed op Copicpapier) en ja, dat werkt niet zo goed. Ik heb haar gezicht teveel bijgewerkt waardoor de verf in het midden wat verdwenen is. 

Bloemetjes erbij, afgewerkt met Stickles en eyelets. Een tag van Evi eraan en dan was het klaar. Een kaartje, gewoon om eens af te geven zonder speciale gelegenheid.

Groetjes!



4 reacties:

corryskaart zei

hoi liv
vind je kaart toch een schatje en wat denk je dat mij zulk soort dingen niet gebeurd:-))
fijn weekend en groetjes van corry

angeleef zei

Hehe, wat een schatje! En wist ik veel da gij ooit nog met twinklings ging kleuren he :-) (ik denk dat het afdrukje van mij komt aangezien ik de stempel heb :p).
xxx
Evi

GerJanne zei

ha Liv,

wat een leuke restjeskaart. Kan me voorstellen dat je het gezichtje een beetje mislukt vindt. En volgens mij overkomen ons allemaal wel eens dit soort dingetjes

GerJanne

Liv Herremans zei

No problemski hé Evi ;)

Een reactie posten

Winner

Winner
12/12/'12