woensdag 25 april 2012

Season's greetings!

Nog eens een kerstkaart gemaakt voor de verandering. Stempel is van WOJ, ingekleurd met mijn Twinklings. Ik moet nog eens nieuw papier gaan halen, want hier komen de lijnen wel sterk door. "Season's greetings" met Distressinkt gestempeld. Het papier komt van Action. Ik heb de kaart afgewerkt met lint, IceStickles, eyelets, splitpennen en  nietjes.

Ik doe met deze kaart mee bij ABC Christmas Challenge (H is for Hardware). Ze doen ook een DT-call, kan altijd leuk worden :)

Groetjes!


Made a christmascard for a change. The image is from Whiff of Joy, I used my Twinklings for coloring. I should get some new paper, here you can see the grains too well. 
"Season's greetings"-background stamped with Distressink. Some ribbon, IceStickles, eyelets, brads and staples to finish.

I participate at ABC Christmas Challenge (H is for Hardware). They're looking for some new DT-members, should be fun! :)

Greetings!





7 reacties:

angeleef zei

Hey Liv,
Lekker leuk zeg!
Ik vind die achtergrondstempel wel heel leuk gedaan! En dat lintje met die splitpen door, moet ik echt onthouden!
xxx
Evi

corryskaart zei

hoi liv
wat een mooie en vrolijke kaart,erg leuk gedaan en veel succes met de challenge
groetjes van corry

Anneke zei

Erg mooi kerstkaartje Liv! Leuk stempeltje ook :)
Groetjes anneke

Anoniem zei

Cute card I Love these cute WOJ images, Thanks for entering ABC Christmas challenge this time,

and Good luck with the DT call too! and thanks for applying to join our team!
hugs Samantha :0)

Christine zei

Leuk stempeltje! Groot gelijk dat je al eens een kerstkaart maakt, zou ik ook beter eens doen!
Liefs
Christine

GerJanne zei

Hee wat een bijzondere kaart!! Handig om alvast te beginnen met de kerstkaarten! Nam ik me ook voor....
GerJanne

Helen zei

Awww...sweet card!
Thanks for playing with us at the ABC Christmas Challenge...hope you'll join in with our new fun challenge!
Helen x

PS - thanks for also entering our DT call! :0)

Een reactie posten

Winner

Winner
12/12/'12