zondag 20 mei 2012

Fijne kerst II

Gisteren een voormiddagje gaan "knutselshoppen" met Evi. Ik had op voorhand een lijstje geschreven met de dingen die ik héél graag in mijn collectie wou. En wat doe je dan als je thuiskomt? Juist ja, daar direct mee beginnen spelen!

Ik zag weer een hele fijne schets opduiken bij DCL, dus wist ik direct wat te doen :) Het papier komt van Action, de randjes gedistressed (* nieuw*). Een snowflakedie gebruikt van Marianne Design (*nieuw*) en vastgeknoopt met scrapper's floss (* nieuw*). Ik wou er nog een charm bij hangen, maar die moet ik nog bestellen :)

Natuurlijk heb ik nog niet al het nieuwe materiaal uitgeprobeerd, maar dat komt er zeker nog aan!

Groetjes!




13 reacties:

angeleef zei

Amaaai Liv, da's echt keischoon da kaartje! Keep up the good work :)
En ik vond het superleuk ons scrapshopke!
xxx
Evi

Anneke zei

Heel erg mooi is dit kerstkaartje Liv! en die sneeuwvlok is ook super mooi :) Groetjes Anneke

Liv Herremans zei

Bedankt Anneke! Mijn pakketje is trouwens de dag nadien aangekomen hoor :) Zal inderdaad met die feestdagen ertussen geweest zijn :)

groetjes
Liv

GerJanne zei

Hoi Liv,

het is een schitterende kaart geworden! Ik had de sketch ook gezien en het ziet er bij jou geweldig uit! Wat mooi dat distressen, is je goed gelukt. En wat gezellig om samen met Evi te gaan knutselshoppen. Heel handig om een lijstje te hebben waar je naar op zoek gaat. ben al benieuwd naar de andere nieuwe aankopen en wat je ermee gaat maken.....
Groeteis,
GerJanne

corryskaart zei

hoi liv
wat een prachtige kerstkaart en zo gaaf in die mooie warme kleuren!
groetjes van corry

Angèle zei

Heerlijk met al dat nieuwe materiaal een kaartje maken! Een prachtig exemplaar met die mooie ijsster. Dank je wel voor het meedoen bij DCL.

Groetjes, Angèle

Margo zei

Hoi Liv,
wat een leuke kaartjes heb je weer gemaakt en wat een superleuke verrassing die ik van je kreeg ! Ben ik echt heel blij mee hoor, sorry dat ik niet eerder reageerde maar ik heb nogal weinig blogtijd gehad de laatste tijd :)
Liefs
Margo

Christine zei

Leuke kerstkaart!
Liefs
Christine

Ellen zei

Oh, wat een mooie kerstkaart Liv!
Leuk dat je meegedaan hebt met DCL.
Groetjes Ellen

Marjan zei

Mooie kerstkaart heb je gemaakt met de schets! Erg leuk en decoratief, dat twine en de sterren. Dank je wel voor deelname aan DCL.

Groetjes, Marjan

Cornelie zei

Knap een kertskaart in deze tijd! Erg leuk geworden, vooral je ijsster met twine!
Fijn dat je meedoet bij DCL!
Groetjes cornelie

anja curvers zei

Gaaf gedaan hoor mooi kaartje. Bedankt voor je deelname aan DCL.

Rosalien Zwackhalen zei

Mooie kerstkaart. :)) Bedankt voor het meedoen met de DCL.

Groetjes Rosalien

Een reactie posten

Winner

Winner
12/12/'12