maandag 28 mei 2012

Graduation Day!

Gisteren stuitte ik op een heel moeilijke challenge van Papertake Weekly: gebruik je nationale kleuren. Wel, ik weet niet wie onder jullie vertrouwd is met de Belgische driekleur, maar laat me je zeggen dat zwart/geel/rood niet in mijn alledaagse kleurenschema zit... :) Dit MOEST ik dus gewoon proberen! Bovendien wou ik de kleuren gebruiken zonder er een echte Belgische kaart van te maken. Ik begon eraan en het resultaat zie je hieronder.

Ik gebruikte 2 nieuwe dies en een nieuwe cornerpunch van Boekenvoordeel. Tilda kleurde ik nog eens met mijn Derwents. Dan wat geel lint, bloemen, blaadjes, vlinders (restjes van een WOJ-borderpunch) en parels als laatste. Als afwerking de bloemetjes en de kant van Tilda's jurkje wat afgewerkt met IceStickles.

Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden!
Groetjes!


Yesterday I found a really hard challenge at Papertake Weekly: Use your national colours. Well, I don't know who's familiar with the national colours of Belgium, but I can tell you this: black/yellow/red is not my natural colourscheme... :) This, ofcourse, I HAD to try! I wanted to use these colours, without people noticing the theme. I didn't want to offer someone a card referring to Belgium. Well, I got to work and you can see the result below. 

I used 2 new dies and a new carnerpunch for the lay-out. I coloured Tilda with my Derwents. Some yellow ribbon, flowers, leaves, butterflies (WOJ-borderdie leftovers) and halfpearls as finishing touch. At last soms IceStickles to finish the flowers and the lace of Tilda's dress. 

I'm curious what you think about it! See you soon.








5 reacties:

angeleef zei

Hey Liv,
Da's keimooi gedaan! Nooit gedacht dat de Belgische driekleur zo mooi bij mekaar zou passen op een kaartje :)
xxx
Evi

Margo zei

He dat heb je superleuk gedaan Liv !
Dat is inderdaad geen simpele challenge !
Liefs
Margo

GerJanne zei

Ha Liv,

wat leuk die uitdaging! Kan me best voorstellen dat je er even moeite mee had. Toch is je kaart heel leuk geworden.
Hier in Nederland kleurt het langzaam overal oranje.....hoewel we natuurlijk rood-wit-blauw als driekleur hebben is het met het naderend EK alles oranje wat de klok slaat!
Is dat bij jullie rood?? Of zijn wij daar de enige dwazen in?
Groetjes,
GerJanne

corryskaart zei

hoi liv
wat ziet je kaart er supervrolijk uit in deze kleuren
echt een vrolijke verjaardagskaart!!
groetjes van corry

Liv Herremans zei

Bij ons wapperen er veel vlaggen is alles inderdaad roodgekleurd. Jammer dat we er voetbalsgewijs vaak niet bijzijn op grote evenementen :) We kunnen nochtans fanatiek supporteren als het erop aankomt! :)
Groetjes
Liv

Een reactie posten

Winner

Winner
12/12/'12