woensdag 23 mei 2012

Merry Christmas II

Deze schets zag ik een hele tijd geleden bij Evi en vond ik helemaal geweldig. Onder het motto "Kerstkaarten heb je nooit teveel" ging ik aan de slag. 
Papier is een mengelmoes van overal. Het labeltje is 1 van mijn nieuwe dies van Memory Box (3 pastry labels). Ge-wel-dig vind ik ze, al zijn de andere 2 wat mooier (maar ook wat te groot om op deze kaart te gebruiken). Maar ze zullen zeker nog verschijnen!

Met de restjes van deze kaart maakte ik er nog een andere! Die zie je snel!

Groetjes


5 reacties:

GerJanne zei

Hoi Liv,

ja deze is erg leuk!! Ik zag de sketch bij Ellen, die hem volgens mij van een challenge had. Grappig dat je elkaar zo weer op allerlei ideeën kan brengen! EN deze kerstkaart is waarschijnlijk geen uren werk geweest??
Heel mooie effect!
Groetjes,
GerJanne

Anneke zei

Erg leuk kartje Liv! Mooi papier ook :)
Groetjes Anneke

corryskaart zei

hoi liv
wat een leuk idee zo met die stroken dessinpapier en ja kerstkaarten moet je vroeg aan beginnen anders ga je aan het eind van het jaar stressen:-))
groetjes van corry

angeleef zei

Hey Liv!
Da's echt supermooi gedaan. En alle eer aan de schets van CardPatterns ze :) zo snel gemaakt en zo'n leuk resultaat he!
En elke woensdag haal ik mijn digi afdrukjes eens boven voor het Whimsy DT he :)
xxx
Evi

Christine zei

Heel leuk kaartje! Super ook om je restjes op te gebruiken!
Liefs
Christine

Een reactie posten

Winner

Winner
12/12/'12