zaterdag 12 mei 2012

Restjeskaart I

Een weekje geleden eens "ontrommeld" in mijn papier. Nu ja, veel heb ik niet weggesmeten, ik heb alles gewoon wat netter gesorteerd. Georganiseerde chaos dus :)  Het geweldige is dat ik nu een rijdende bak heb, met 4 schuiven netjes gesorteerd papier. Yes! Ik hoef maar de bovenste schuif open te trekken om vrolijk toegelachen te worden door schitterende restjes! Haha :) Leuk als ik eens niet veel tijd heb, dan kan ik daar gewoon wat mee frutselen. En zo hoef ik ook maar 1 bak naar de keuken te verhuizen! :)

Ik heb op deze manier op 15min. 2 kaartjes in elkaar gestoken en de dag nadien voor de stempels en afwerking gezorgd. Restjeskaart II komt er dus ook binnenkort aan!

Ik heb geprobeerd om Edwin in te kleuren naar het kleurenschema van het papier, maar had niet de juiste Twinklings (die zijn ondertussen wel besteld en onderweg!). Sentiment uitgesneden met de Cuttlebug en nog wat eyelets. De handjes vind ik zelf heel leuk! Een eenvoudige mannenkaart, altijd goed om in voorraad te hebben!

Groetjes
Liv


5 reacties:

Unknown zei

Hoi Liv, enige kaart! Ik heb al mijn restjes papier in van die A4 documenten mappen zitten op kleur. Ik kan ook echt niks weggooien. Het moet wel een heel klein stukje zijn wil het in de prullenbak komen. Een beetje ziekelijk eigenlijk ben ik daarin haha! Ik heb pas ook de Twinkling H2O ontdekt en vind het heel leuk om mee te kleuren. Wel lastig om de goeie kleuren te kopen vind ik. In de meivakantie heb ik een setje Cosmic Shimmer watercolour paints gekocht. Die lijken erop maar vind ik toch minder diep van kleur als de H2O's. Ik heb trouwens candy op mijn blog dus misschien vind je het leuk om mee te doen. FIjn weekend, groetjes, Frea

angeleef zei

Hey Liv,
Helemaal geslaagd! Die handjes vind ik ook helemaal geweldig. Ze passen er echt perfect bij!
En de kleurtjes van de kaart vind ik ook goed bij het afdrukje passen!
xxx
Evi

Unknown zei

Hoi Liv, ik zag dat je vroeg waar ik op werk met de H2O'2; ik gebruik hetzelfde papier als voor de Distress Inkt en dat is van Canson Montval Aquarelle Watercolour 100% Cellulose papier 300g/m2,
Je moet wel opletten want van Canson hebben ze dit papier ook maar dan is het op basis van Katoen (Cotton) en dat zuigt veel meer en werkt dus niet fijn. Door schade en schade kom je er zo achter wat wel en niet goed werkt haha! En waar werk jij op? Groetjes ,Frea

GerJanne zei

Hoi Liv,

wat een leuke restjes kaart!! En dan doe je er zo kort over?? Wauw, moet ik toch eens gaan oprommelen in mijn hoekje.......Vaak doe ik best lang over een kaart. Ben benieuwd naar je volgende!

GerJanne

corryskaart zei

hoi liv
een vrolijke en toch stoere mannenkaart en knap van je dat je steeds restjes gebruikt,zelf lukt mij dat niet zo en als het teveel word pak ik de vuilniszak:-))
groetjes van corry

Een reactie posten

Winner

Winner
12/12/'12