zaterdag 26 mei 2012

Merry Christlmas III

De restjeskaart! Deze lay-out heb ik ooit eens op een andere blog gezien (als jij het was, zeg het me dan maar, ik weet het niet meer... :s). Het plan was om op de die grote letters te kleven ("SNOW") maareuh, ja, ik heb geen letterdies en de sjablonen die ik anders gebruik waren te groot. Check "Te Kopen"-lijst :) 
Dan maar een blinkende doorkijksticker op paars papier gekleefd, rondom geknipt et voilĂ . Ik had ook met een MS-borderpunch nog een rand boven- en onderaan gemaakt, maar dat vond ik dan weer te druk.
Het is heel eenvoudig, maar ik vind het toch moeilijk. Ik zie regelmatig CAS-challenges opduiken en dan denk ik "Ja, zo leuk!!!". Maar het lukt me amper om een kaart wat eenvoudig te houden. Dit vind ik alvast weer een goede poging, niet?

Groetjes 
Liv



3 reacties:

angeleef zei

Hey Liv,
Ik vind dat je anders heel goed bent in de cas stijl, hoor! Deze kaart vind ik weer helemaal geslaagd! Keet it going hihi
Xxx Evi

GerJanne zei

Hoi Liv,

deze is goed gelukt! Mooie sketch en de kerstbal is mooi. Ook het mooie blauwe papier is prachtig bij elkaar.
Het enige dat ik mis, als ik het mag zeggen is een klein tekstje...
Groetjes,
GerJanne

Margo zei

Leuke kaart hoor !
Wat slim om nu al aan de kerstkaarten te beginnen!
Liefs
Margo

Een reactie posten

Winner

Winner
12/12/'12