vrijdag 18 mei 2012

Merry Christmas I

Ik ben maar weer eens in de kerstkaartjes gevlogen. Ik voel nu al dat ik er tegen de kerstperiode anders niet zal geraken :)  Ik wou het kaartje vrij eenvoudig houden, om de kerstballen te laten opvallen. het zijn rub-ons van het Kruidvat.
Het papier is van Action en het sentiment van Hema. Normaal gezien zou ik het in het paars stempelen, maar de kids van de klas zijn wat wild geweest met mijn inkt... ik heb 7 stempelkussens van de 14 moeten wegsmijten, waaronder dus mijn paarse ook. Staat op mijn "Te kopen" lijstje :)

Groetjes




2 reacties:

corryskaart zei

hoi liv
een geweldig mooie en aparte kerstkaart en ach de nieuwe kleuren inkt komen er ook wel weer:-))
groetjes van corry

GerJanne zei

Hoi Liv,

wat een leuke en originele kerstkaart...hebben je kids echt zoveel onbruikbaar gemakt?? Wat jammer!
Mooi sentimentje van de Hema... Nog niet gezien hier in Nederland.
GerJanne

Een reactie posten

Winner

Winner
12/12/'12